Stěhování úřadů
Patříme mezi přední dodavatele stěhovacích služeb s více než 20 lety zkušeností. Pravidelně realizujeme stěhování úřadů, kanceláří, archivů, různých státních institucí, městských částí, škol, státních univerzit, nemocnic aj.
Před začátkem stěhování je vyhotoven přesný harmonogram stěhování jednotlivých oddělení v návaznosti na chod úřadu.Nabízíme také komplexní servis včetně značení nábytku dle rozmístění na novém působišti.
Samozřejmostí je dodání potřebných balicích materiálů, včetně možnosti zapůjčení až 1000 kusů pevných pětivrstvých kartonových krabic zdarma.
Naše stěhovací firma je silná stabilní společnost, která na trhu působí již více než 20 let. Po celou dobu poskytujeme našim klientům kvalitní služby založené na osobním přístupu, dlouholetých zkušenostech a odborných znalostech.
Předmětem naší činnosti je poskytování komplexních služeb v oblasti stěhování, a to převážně v okolí Prahy, Středních čech ČR a do zahraničí.Zajišťujeme seriózní stěhování kanceláří, bytů, rodinných domů, hotelů i komerčních objektů.
Naším cílem je poskytnout klientům odborný a profesionální servis při stěhování. Velký důraz klademe na korektnost a slušnost, která je pro nás při jednání s klienty zásadní.
Jak stěhování probíhá?
1. Bezplatná návštěva technika
Cílem návštěvy technika je získat přehled o stěhovaném objemu kancelářské techniky, nábytku, trezorů apod. aby bylo možné stanovit přesnou cenu. Důležité je i zjištění místních podmínek pro stěhování patra přítomnost výtahu, vše je dost důležité pro výpočet cenové rozvahy.
Technik Vám při této prohlídce zodpoví veškeré dotazy, poskytne důležité rady a úplné informace o průběhu stěhovacích prací.
Na základě prohlídky Vám následně zašleme rozpočet Vašeho stěhování s uvedením ceny. Rozpočet stěhování obsahující harmonogram stěhování, navrhovaný systém označování jednotlivých kusů nábytku a dalších věcí
2.Zapůjčení kartonů a krabic
Kartony vám rádi zapůjčíme a to zcela zdarma, šatní boxy za poplatek 100,- CZK/ks. Použít samozřejmě můžete i vlastní kartony či přepravky. V rámci prohlídky technik kvalifikovaně odhadne optimální množství kartonů či šatních boxů, které budou na zabalení obsahu nábytku a dalších věcí potřebné. Tento počet Vám bude spolu s dalším balicím materiálem dovezen v termínu v jakém si budete přát.
3. Demontáž nábytku
Nejčastěji bývají přípravné práce (demontáž nábytku, odmontování a zabalení nábytku a vybavení, odpojení různých spotřebičů od složitějších systémů domácího kina přes např. myčku, pračku a pod.) provedeny na počátku stěhování v den stěhování. Chcete-li však v den stěhování zkrátit čas stěhování, je možné přípravné práce provést s předstihem (např. den před vlastním stěhováním). Veškeré přípravné práce odborně provedou naši pracovníci – důkladně zabezpečí proti poškození – zafixování nepevných částí, odborná demontáž, zabalení do protinárazové bublinkové fólie. Ve vozidle je pak nábytek při nakládce dále zabalen do ochranných dek. Zvláštní péče je věnována ochraně počítačů, tiskáren, kopírek a další technice.
Samozřejmostí je opětovná odborná montáž na místě vykládky. Přípravné práce samozřejmě můžete uskutečnit i vlastními silami – v tom případě Vám rádi pomůžeme praktickými radami.
4. Popsání částí krabic a nabytku
Je zcela nezbytné zvlášť když se jedná o stěhování středního a většího rozsahu (nad 5 místností) nebo velké firmy. Aby nevznikaly zmatky a zbytečně jste po stěhování nestrávili spoustu času hledáním různých věcí, je nutné přijmout systém díky kterému bude vše snadno a rychle nalezeno. Každá krabice, která je označena i každý kus nábytku i přepravní box či papírový karton číslicí apod.
Díky tomu pak budou kusy nábytku rozmístěny dle plánku do určených místností na přesně určené místo. Díky tomu se ušetří spousta času a odpadne tím i řada zbytečných starostí.
5. Nakládka
Ve sjednaném termínu se na místo dostaví tým pracovníků s vozidlem. Stěhované věci jsou nakládány v pořadí dle plánu tak, aby stěhování bylo co nejefektivnější. Pro stěhování jsou používána vozidla se skříňovou nástavbou vybavená upínacími systémy, vozíky, dekami, různými fóliemi, lepicí páskou, sadou nářadí atd. Nábytek a další stěhované předměty je ve vozidle dále probalován dalšími dekami.
6. Vykládka
Dle harmonogramu probíhá i vykládka převážených předmětů. Vše je rozmisťováno dle připraveného plánku nebo dle instrukcí odpovědné osoby. Jednotlivé kusy nábytku a další vybavení – vše je přesně rozestavěno tak, aby jste již s ničím nemuseli manipulovat. Nábytek, který byl na místě nakládky rozmontován, je zde opět smontován a umístěn na své místo.
7. Úklid obalů
Jsou veškeré obaly a další materiály našimi pracovníky posbírány a odvezeny k ekologické likvidaci. Díky tomu Vám odpadnou starosti kam s odpady po stěhování.
8. Po stěhování
Manažer stěhování společně se zákazníkem prohlédne po ukončení všech stěhovacích prací, že je vše tak, jak bylo ujednáno (vše je na svých místech a v původním stavu bez poškození).